Search This Blog

28.4.11

Λίγο παλιό jean, λίγο κορδέλα και η ζώνη μου...

Και συνεχίζω να είμαι στο κρεββάτι με αυτόν τον επίμονο ιό... Και αφού δεν πήγα πάλι σήμερα στην δουλειά, κάνω κλικ- κλικ με το ποντίκι μου αλλά και με τη φωτογραφική μου μηχανή. Ιδού λοιπόν οι χθεσινές μου από κλίνης δημιουργίες...




1. Το βραχιόλι έγινε από ένα τσεπάκι jean παντελονιού, κορδέλες και ένα κομμάτι από μια παλιά μου ζώνη











Καλό;








2. Τα τρελομπαλάκια που παίζαμε μικροί τα θυμάστε; Αυτά με την μεγάλη ελαστικότητα που τα πετούσαμε και χτυπούσαν  πάτωμα- οροφή- πάτωμα- οροφή όσες περισσότερες φορές μπορούσαμε; Ε, λοιπόν γίνονται εντυπωσιακά δακτυλίδια (μάλλον και καρφίτσες ή και κρεμαστά για το λαιμό, επιφυλάσσομαι για το μέλλον ;-))
 

1 comment:

  1. Πανέμορφες και εξυπνες δημιουργίες!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ReplyDelete

I would be happy to read your opinion and new ideas!